About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
I wish I was an octopus.
so I could hug 10 people at a time. ♥
MizanYusuf Mizan.Yusuf Mizan.Yusuf

Saturday, April 11, 2009

boy vs girl

  • Duit
- seorg lelaki akan bayar rm2 utk barang berharga rm1 yg dia perlukan.
- seorg pempuan akan bayar rm1 utk barang berharga rm2 yg dia tak perlukan. biasenye time ada sales.

  • Bilik Air
- lelaki biasanya ada maksima 4 barang dlm bilik air iaitu berus gigi, obat gigi, pisau cukur, dan sabun.
- kadar purata barangan pempuan dlm bilik air adalah 36. barang nih takyah lah senaraikan kat sini. byk sngat.. hahaha..

  • Berhujah/Berdebat
- seorg pempuan memiliki kata putus/akhir dalam setiap perdebatan.
- apa-apa yg lelaki katakan selepas itu akan djadikan bahan permulaan perdebatan baru oleh pempuan itu.

  • Masa Depan
- seorg pempuan akan risaukan masa depannya sehingga dia mendapat suami.
- seorg lelaki kurang ambik kesah tntang masa depan dia hinggalah dia dapat seorg isteri.

  • Berjaya
- seorg lelaki yg bejaya adalah lelaki yg mampu membuat banyak duit utk dibelanjakan oleh isterinya.
- seorg pempuan yg berjaya adalah pempuan yg berjaya memikat lelaki seperti di atas. Huahaha..

p/s: kpale kusut.. cuz xde tai nk pkai slase nnt...

4 comments:

aku ciken said...

- seorg pempuan akan risaukan masa depannya sehingga dia mendapat suami.
- seorg lelaki kurang ambik kesah tntang masa depan dia hinggalah dia dapat seorg isteri.


~ haha, mmg pon kadokz..
sbb lelaki mmg lambt mtang dari pempuan...
lelaki akan fikir selalunye seminggu akan dtg..
pempuan akan berfikir utk 5 tahun akan dtg... hehe....
g pun lelaki nk tgk bola je keje.. :D

Aku yG n3rd.. said...

hahah..sokong ciken..

dieya said...

hehhehe sokong ciken gak.. kadokz, penen pasai tai knape???

kadokz.senpai said...

wahh..
sume dok sokong nih..
kadok pon sokong jek la.
;p