About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
I wish I was an octopus.
so I could hug 10 people at a time. ♥
MizanYusuf Mizan.Yusuf Mizan.Yusuf

Tuesday, April 7, 2009

bcaa klaau bleoh.. :p

beolh tak adna bcaa parkatean aatu aayt ini?..klaau adna bleoh, nii brmkanea oatk adna jgua pleik..hnaya 50 drapidaa 100 oanrg ynag bleoh..syaa tdaik pryacea bhawaa syaa sbnaerynea bleoh bcaa ini..taleh dbiutkakn bwahaa oatk mnauisa tdaik mbaecma kselueruahn praktaean taepti hnyaa hruuuf id hpadaan dan id akihr shajaa..hruuf id hpadaan dan id akihr ynag prleu bdarea id tmapet ynag btuel..kaeadan hruuf lian tadik dmabil kria..dan wlaauupn bterauber, adna msiah dpaat mmaebca nya..dsayat kan?

p/s : dh lma akuh tak bace bnde nih.. ;p

6 comments:

dieya said...

huhuhu dasat jugak otak den berjaya membuatkan mata den berpimnar nak bace mende alah nih.. :p

Mrs H said...

huih...aku penin2..

Mizan Yusuf said...

korg blum ckup hebat ler tuh..
huhu..
;p

aku, kamu dan dia said...

hahah...aku leh bace kire aku hebat la kadokz eh... hehe

Mizan Yusuf said...

haha.
leh bce tuh hebat ler.. ;p

Anonymous said...

wah aku leh baca!