About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
I wish I was an octopus.
so I could hug 10 people at a time. ♥
MizanYusuf Mizan.Yusuf Mizan.Yusuf

Friday, March 27, 2009

Kelemahan Superhero

Superman - takut kat kriptonite? salah, sebenarnye takut kat bende2 hijau. Tak kirelah katak hijau, daun pisang, mambang hijau, tin milo, the hulk, walhal mase pilihan raye, die takut nak datang malaysia, pasal banyak bendera hijau (bendera pas la).

Cicakman - takut dengan getah? memang betol, dulu malam jumaat, mesti ramai kaum kerabat die kene lastik, ade yang patah-patah, patah sendi, patah ekor, patah kepala, patah hati, patah tulang, patah balik dan patah tumbuh hilang berganti. (sekali pribahase da...)

Ironman - takut sangat ngan hujan, kalo hujan terus lari, takut karat, semua jenis hujan die takut, hujan panas, hujan bukit, hujan monsun, band hujan, hujan asid, lagu hujan, hujan batu, hujan emas di negeri orang hujan keris lembing di negeri sendiri, bahkan air hujan (shower) pon die takut.

Spiderman - ape yang die takut? die sbenarnye takut naik lif, die ni memang tak leh naik lif, kalo naik lif je, mesti menggeletor lutot die, tak caye? tengok spiderman 2, mase die naik lif, berpeloh-peloh.

Batman - die takut cahaye. mesti korang semua pikir camtu kan? salah, batman takut kat BREEZZZ. sebab ape? sebab brezz memutihkan pakaian, die memang takut kat warne putih ni, jadi automatiknye die takut habis ngan brezzzzz, jadi die hanye menggunakan sabun cap trojan untuk membasuh sahaje.

Catwoman - takut kat anjing? catwoman nampak je macam kucing tp sebenarnye takut kat tikus, takleh nampak tikus, mesti melompat punye, tak caye? cube lempar tikus, tak kire lah tikus kecik, tikus besor, tikus katuri, bapok segale tikus, tikus mondok, tetikus, racun tikus, tikus siam lagi la die takut.

Power Rangers - diorang takut pe, diorang ade robot besor, sebenarnye diorang takut kat robot gundam, sebab robot gundam ade mende yang diorang takde, iaitu, jeng jeng jeng, sorang pilot yang hebat iaitu AKU, muahahahahahhaha. (msuk air lak aku)

Ultraman - ape yang die takut? die takut gelap? salah, die takut kat orang malaysia, pasal ape? pasal kat malaysia ade klon die, tak caye? kite ade otoroman, otoroman taro, otoroman tiga, otoroman gaia, otoroman dyna, otoroman kosmos, otok ramnen ngan otakotak. (xde kne mngene :p)

X-Men - ape yang diorang takut? diorang takut kat kumpulan ekstrem lain, macam Y-men, Z-girls, B-women, K-boys, WWF, WWE, WCW, ECW, M.rajoli, A.samad said, M.nasir ngan coklat MNM.


p/s : aku terlebih makan belacan tghari td... sbb tuh aku penin sket... hahaha :p

7 comments:

Anonymous said...

kalo hero lalat ape lak tafsiran die lak kadok..:-?..hemm...

en.izz said...

ala,..

hero dota x nak bg tau lak,..?

hahaha

Mizan Yusuf said...

hero lalat??
ade ke?
hahaha..
x pnah dgr pon..

lau hero dota aku tau ler izz..
hahahaa..
tp xleh nk gtau ko..
nnt ko bnuh aku snang2.. :p

aku, kamu dan dia said...

ko ke hero dota kadokz...
hahahah

Mizan Yusuf said...

haha pika..
tau ke dota tuh ape :-"

aku, kamu dan dia said...

ko hengat aku nahhai sgt pe x tau menan dak laki zaman la nih Enkadokz.....
hahahaha...
izz yg slalu kalah mmg x kn dpt title hero dota la kn...
gurau izz... :P

Mizan Yusuf said...

hahaha..
xde ler aku ckp ko nahhai..
adesss..