About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
I wish I was an octopus.
so I could hug 10 people at a time. ♥
MizanYusuf Mizan.Yusuf Mizan.Yusuf

Thursday, May 21, 2009

Bengang dgn roommate?

hmm..
korg penah bengang ngn roommate korg tak?
aku?
msti la penah.
hahaha.
nie aku ade sket tips nk bg korg yg mne bengang ngn roommate korg tuh.
ikut korg la nk gune ke tak cara nie.

  • tiap kali roommate korg balik kg, jerit sekuat hati "HOOREEE!!!.." kau dah balik. lepas tu menari joget lambak dlm 5-10 minit. lepas tu, tenung jam lama-lama dan tanya dia "sepatutnya kau dah belah dah skrg nie".
  • beli pokok bonsai. cakap dan tidor dengan pokok tu tiap hari. lepas seminggu, bertengkar dgn pokok tu dan cakap "Aku tak boleh hidup sebilik dengan kau lagi" sambil keluar menghempaskan pintu bilik dgn kuat.. buang pokok tu tapi biarkan pasu kat situ.
  • beli pisau banyak-banyak. tajamkan setiap malam sambil merenung roommate korg sambil berkata "tak lama lagi...tak lama lagi.."
  • duduk depan papan chess 2 - 3 jam tanpa buat apa-apa atau cakap apa-apa. lepas tu bangun secara tiba-tiba sambil berkata, "siot betul, kalah lagi" pastu gelak sorg-sorg.
  • pakai topi kertas. bila dia balik, cakap "Selamat Datang ke McDonald, boleh saya ambil pesanan anda". Lepas tu buat muka bodoh, sambil berkata "Eh, kau rupanya.." pastu baling topi tadi kt dinding.
  • kata kat roommate korg, "ada pesanan penting untuk kau". lepas tu buat-buat pengsan. lepas 2-3 jam, bangun dan cakap kau dah lupa pesanan tu. kemudian, cakap "Eh...aku dah ingat". lepas tu korg buat pengsan balik.
  • edarkan risalah ke kawasan kedai dan rumah kedai berdekatan rumah korg. dalam risalah tu, nyatakan bahawa roommate korg hilang. letak sekali gambar dia dlm risalah tu. tawarkan hadiah kepada sesiapa yg menjumpai roommate korg tuh. jgn lupa bgi risalah tersebut kt roommate korg jugak.
  • duduk renung roommate korg dlm 2-3 jam. kalau boleh, bawak member sekali sambil makan kacang ke popcorn ke. buat macam kau tengah tengok wayang. lagi ramai lagi bgus
  • masa roommate korg takde, ambil deodoran dia. lepas tu sapukan kat seluruh dinding bilik. bila dia balik, puji bahawa bilik berbau wangi. lakukan selalu sampai deodoran tu habis.

7 comments:

Atiekah said...

hahahahahhahahahhahahahahhahahaha...wakakakakkaka
wakakakkakakkaka..baeekkk punya tips kadokz..insyallah atikah pun akan wat cam ni..slama ni memng bengang gilew ngan roomate..mau tak nyew laptop kite dia dah wat harta sendiri..kuangg ajooo tu..nk ikut tips ni pas nehh..hehehhehehehehe

kadokz.senpai said...

hahaha tikah.
slmt bjaye.
;p

lau da bjaye, blnje kadok teh ais pn da ckup.
huhuhu.

Atiekah said...

hehhehehe...no hal lah kadokz..musti blanjew nyew..heheheh

kadokz.senpai said...

haha.
kadok igt.
pstu kim slm kt roommate erkk..
;p

Aienz said...

adus...
lmbt bg tips la...
org da berlalu da bengang dgn roomate nih...
huhu tp agk2 leh gne utk housemate x??
hehehehe......

dieya said...

hehehhe.. nape tak bagi tips ni awal2..? dieya da abes study da pon... kalo tak best gak mengamalkan petua nih.. hehehhe

kadokz.senpai said...

ala..
korg yg x rjin bkak blog kadok ;P